Krav Maga

Naposledy sme sa s bratom dohodli, že budeme spolu trénovať jedno spoločné bojové umenie, a tým si budeme vzájomne pomáhať v napredovaní, či už v technike alebo len s vytrvalosťou. Zaujalo nás umenie Krav Maga. Krav Maga v hebrejštine boj zblízka, predstavuje oficiálnu sústavu techník vypracovaných pre sebaobranu a boj zblízka izraelských obranných síl, izraelskej národnej polície a ďalších izraelských bezpečnostných zložiek. Systém Krav Maga získal pre vysoké praktické využitie, realistickosť a pritom jednoduchosť veľké uznanie zo strany skúsených expertov na boj zblízka, ako aj od vojenských a policajných autorít. Krav Maga je moderný, jednoduchý, avšak efektívny a razantný systém sebaobrany. Môj názor je, že stabilná obrana je omnoho lepšia ako bezhlavé útočenie, som úplným odporcom  tvrdení, že najlepšia obrana je útok. Náš tréning je orientovaný z časti na technicko – taktickú časť a z časti na kondičnú časť. V technicko – taktickej časti sa snažíme o postupné navodenie stresovej situácie, ktorá je podstatnou časťou násilných konfliktov. Taktiež je tréning nemysliteľný bez použitia rôznych pomôcok ako sú boxerské aparáty, rukavice, lapy, palice, nože. Na koniec príspevku by som vám chcel len povedať, že bojové umenia sú pre mňa všetko. Neviem čo iné by som vo voľnom čase robil. Som veľmi šťastný, že mám príležitosť ich predvádzať!

Krav Maga

Leave a comment